בלוג פלטת L.A. COVER SHOT של SMASHBOX

פלטת L.A. COVER SHOT של SMASHBOX

היי גייייייז!

לאחרונה ניסיתי את הפלטה החדשה של סמאשבוקס – LA COVER SHOT. זו הפלטה הכי גדולה בליין של ה-COVER SHOT, יש בה 16 גוונים שונים ובדרך כלל הפלטות האלה מגיעות עם 8 גוונים. הצלליות מחולקות ל-4 רביעיות, כל אחת עם הסיפור הצבעוני שלה.

האריזה מהממת עם תמונה הולוגרפית שממש עושה חשק להגיע ללוס אנג׳לס!

לפני שנתחיל את הסקירה, אפשר לראות שהפלטה הגיעה אלי כשאחד הגוונים שבור קצת. זה משהו שקרה לי עם כל פלטה של סמאשבוקס ששלחו לי, אז ממליצה כשקונים בחנות לבדוק טוב טוב אם הכל בסדר בתוך האריזה.

 

אני אוהבת פלטות שמסודרות ברביעיות כאלה, כי זה עושה הרבה סדר, במיוחד למי שהיא לא מאפרת ואולי פחות בטוחה בעניין שילובי גוונים יחדיו.

הפלטה גם מגיעה עם עפרון עיניים Always On Gel Liner בגוון FISHNET (שחור), שזה בונוס חמוד ועדיף בהרבה על המברשות המיותרות שלרוב מגיעות עם פלטות.

דבר נוסף שנחמד בפלטה הזו היא שהיא משלבת גם גוונים נייטרליים וגם גוונים יותר צבעוניים. זה מאפשר להתנסות בלוקים יותר צבעוניים מבלי לקנות פלטה שלמה שהיא כולה גוונים צבעוניים.

 

אבל לא צריך להרגיש מחוייבים לצורה שבה הצלליות מסודרות בפלטה – לפעמים הכי כיף ׳לצבוע מחוץ לקווים׳ לא? 🙂

בסווצ׳ים, את הגוונים הצבעוניים יותר הייתי צריכה יותר לבנות כדי שיגיעו לפיגמנטיות הרצוייה, בעיקר גווני המאט. הגוון הקורלי היה היחיד שהיה לי בעייתי גם על העין – הוא התחיל לדהות ממש כמה דקות אחרי שהנחתי אותו, אפילו ששמתי כמה וכמה שכבות… לא אהבתי אותו בלוק שעשיתי שבו השתמשתי בו וכיסיתי אותו עם הסגול.

שאר הגוונים תפקדו סבבה, השימרים היו חמאתיים למדי, המאטים הטשטשו מצויין ואהבתי את הקונטרסט שהצלחתי ליצור עם כל הרביעיות.

 

מחיר: 230 ₪