בלוג חוויה פרובנסית מיוחדת ומרגשת

חוויה פרובנסית מיוחדת ומרגשת

היי גייייייז!

איזה התרגשות לכתוב את הפוסט הזה! אבל באמת התרגשות! בלי קשר לזה שאני עכשיו הפרזנטורית של ל׳אוקסיטן (למי שאולי לא ידע את זה, אז כן.. חדשות טריות ומרגשות עבורי!) אני פשוט זכיתי בחוויה כל כך מדהימה בהשקה של הבושם החדש ששמו "Terre de Lumiere" שלא יכלתי ולא לשתף אתכם בתמונות!

בושם, אשלי וקסמן בקשי, ל׳אוקסיטן

נוף מרהיב שמתאים בול להשקה של הבושם

אז הוזמנו (אני ועידן) לקחת חלק בסיור מדהים יחד עם עוד כמה בלוגריות מובילות מגרמניה, טורקיה, שוויץ וארגנטינה וכל פרט באירוח הצרפתי שלהם היה לא פחות ממושלם!

הבוקר התחיל בעלייה לכדור פורח ששם ראינו את הזריחה המושלמת על הרי האלפים ועל אדמות פרובנס. הפרוש של שמו של הבושם, טר-דה-לומייר בצרפתית הינו ״האור של האדמה״ וכל החוויה הייתה סביב הצבעים והמראות המרהיבים של פרובנס במיוחד בשעת הדמדומים (The Golden Hour).

עבור אוליבייר בוסון, מייסד ל׳אוקסיטן, ההשראה לבושם היא בדיוק האורות, המראות, הנופים וביקר התחושות שעולות בפרובנס בשעה הזאת של היום שצלמים מקירים כשעה האופטימאלית לצילום ״שעת הזהב״ או רגע לפני שהשמש נפרדת מאתנו עד למחרת.

בסדנא שערכו לנו בגינה מהממת של המלון (Les Couvent Des Minimes) למדנו להכיר לעומק את כל הניחוחות שביחד מרכיבים את הבושם. הבושם מכיל תמציות של וניל, עץ, פירות אדר ועוד שביחד בונים ניחוח שאני אישית באמת אוהבת והתחברתי אליו מהרגע הראשון. (גם עידן אהב!) הייתי מגדירה אותו פרט, צעיר, רומנטי ויוקרתי הכל ביחד. (היוגי?!)

כדי להכיר את הבושם יותר מקרוב, לקחו אותנו למקום בהפתעה, מקום מיוחד ביותר. אוסף פרטי של נברשות של משפחה שכבר דורות מומחית בתיקון נברשות מיוחדות מרחבי העולם. כל האורות בהחלט טרמו לאווירת ה״אורות״ של פרובנס. שם הכרנו את מר. בוסון בעצמו שהסביר לנו על ההשראה באחורי הבקבוק שכמובן מגיע מאותו שעת הדמדומים של פרובנס.


הבקבוק מזכיר את השמש ברגע הזה שהוא מתחיל לשקוע והפקק האדום הינו בהשראה של אבן טיפוסית שמוציאים בשדות פרובנס.

עם אוליביר בוסון מייסד ל׳אוקסיטן

לסיום, הוזמנו על ידי חבר של מר. בוסון להתארח בביתי לארוחת ערב מפנקת ויוקרתית שהוכנה על ידי שפים צרפתיים עם מרכיבים מהאזור בלבד. אבל לא לפני סדנת ״הרגעה״ שהעבירה לנו מדריכה ראשית של ל׳אוקסיטן בדיוק בשעת הזהב הזו. הנופים היו מדהימים, החברה הייתה נעימה והאוכל היה בהתאם לאווירה!

צילמנו כמובן ולוגים של הסיורים שניתן לראות כאן. ובנוסף צילמנו סרטון רומנטי ומיוחד בהשראת הבושם וכל ההשראה שקיבלתי שם שיעלה לערוץ Ashley Waxman Bakshi בקרוב!

Citroen 2CV

xo