בלוג כמעט שנה לאחר הלידה…

כמעט שנה לאחר הלידה…

**שימו לב, שיח על משקל הינו רגיש עבור כולנו – כולל עבורי. נא לכבד ולהיות רגישים בתגובות. השיתוף שלי הינו מהמקום הכי אישי ולא ממקום שאמור לגרום לקוראות להרגיש שהיא צריכה לעלות או להוריד במשקל. וחשוב לי להדגיש שאני לאחר לידות והפוסט הזה נועד לעזור למי שמרגישה כמוני.***

 

היי גייז!

אז כמעט שנה לאחר שילדתי את ארייה המתוקה שכבר בת 10 חודשים, נשארו לי בדיוק עוד 10 ק״ג להוריד במשקל. עכשיו הרגע שרובכן קוראות את זה ואומרות לעצמיכן, מה?! 10 קילו!? אז בעיקרון, כן.

לפני כל הילדים כשהייתי בת 27, הייתי במקום מאד שונה בחיים שלי. הייתי בשירות קבע, ללא ילדים ועם מלא זמן לתחביבים שונים שביניהם היה חדר כושר כל יום. כן, כ-ל יום. הייתי מתעוררת כל בוקר לאימון ב-6:00 ומספיקה להיות כבר במשרד ב-8:00. גם לא היה לנו תקציב גדול לאכול במסעדות הרבה אז הייתי אוכלת צהריים בבסיס ולארוחת ערב עושה סלט וחביטה. סה״כ אורך החיים שלי היה נהדר והגוף שלי שיקף את זה עם BMI בריא ומידה 36 בג׳ינס.

דיברתי על ההרגשה שלי עם המקשל שלי באופן כללי בסרטון שהעלתי לא מזמן בשם ״אני לא שמנה.״

בהריון עם ליה העלתי קרוב ל-30 ק״ג ולקח לי המון זמן להוריד את זה. אני אף פעם לא הייתי בין אדם של דיאטות. תמיד האמנתי באורך חיים בריא ומאוזן בשילוב עם ספורט. עשיתי כך ולאט, לאט הורדתי קילו אחר קילו. אבל אז, שנה לאחר הלידה עם ליה, בשיא של החזרה לכושר ועם רק 10 ק״ג שנשארו לי להוריד, נכנסתי שוב להריון. בהריון הזה אומנן העלתי הרבה פחות לעומת ההריון הראשון, 20 ק״ג, אבל התחלתי אותו עם במשקל גבוה יותר.

תמונה שלי כשבוע לפני הלידה של ארייה. בתמונה הזאת אפשר לראות שרוב המשקל שהעלתי היה באזור הבטן, ירכיים וישבן 🙂

במהלך השנים האלו, המשקל (והמידה) שלי לא הפריעו לי יותר מידי בגלל שידעתי שזה כתוצאה מהריונות וששוב זה ירד אבל עכשיו שאני כבר כמעט שנה אחרי הלידה השנייה, אני רואה שהסיטואציה אחרת. כמטע שנה לאחר הלידה אני, כמו הרבה נשים, ״תקועה״ עם 5 ק״ג ״מיותרים״. למה אני אומרת 5 ולא 10? כי אני גם חושבת שזה בסדר שלא אחזור בדיוק למשקל המקורי שלי לפני הלידות. הגוף משתנה וזה בסדר, אני מקבלת ואפילו אוהבת את זה. לא צריכה להיות חטובה בדיוק כמו שהייתי בשנים ההן.

אני מקבלת המון שאלות לגבי הורדת משקל מהעוקבות המקסימות שלי כל הזמן מחמיאות לי על כמה שרזיתי ושאני נראת נפלא. אז החלטתי לשתף אתכן במה שקורה עכשיו.

עד היום, כל ההורדה במשקל הייתה כתוצאה מחיים מלאים ועסוקים ורדיפה לאחר שתי קטנטנות. אני עושה אימונים אבל לא בתדירות ובכמות שהייתי רוצה ובטח לא מספיק כדי להילחם בכמה קילוגרמים האחרונים שהם כידוע, הכי מעצבנים. כמו שאמרתי, יש בי רצון להוריד, כ-5 ק״ג בשביל ההרגשה. אני מאמינה שהדרך הכי נכונה להוריד משקל היא בתזונה מאוזנת ובריאה ובאכילת ארוחות קטנות פרוסות לאורך היום. אבל כמו שרובכן כבר יודעות אני והמטבח עדיין לא חברים טובים ובנוסף לזה אין לי את הזמן לבישולים והתארגנות על ארוחות מסודרות במהלך היום.

 

תמונה שלי אחרי חודש של הלידה של ארייה. ליבוש נכון לאחר לידות זה קריטי. בגלל שהרגליים שלי יחסית רזות, אני דואגת להבליט אותן ולטשטש את מה שעדיין לא הורדתי באזור הבטן עם שמלות קצרות ורחבות.

ולכן, בנוסף להעלת התדירות של פעילות גופנית שאני משתדלת לעשות לפחות שלוש פעמים בשבוע, אני התחלתי השבוע את התוכנית של ילנה מלישבה. התוכנית עלתה לי 1800 ש״ח לחודש אחד שבו אני מקבלת מנות ביראות קפואות הבייתה. אני אוכלת 4 ארוחות ביום כבר שבוע ובמהלך התוכנית יש גם 4 ימים (פעם בשבוע) שנקראים ״ימי צום״ שבהם אוכלים אורז. בינתיים אני הורדתי כ-1.5 ק״ג בשבוע הראשון.

תמונה שלי חצי שנה לאחר הלידה על ארייה. לאט, לאט חוזרת לעצמי.

בצילומים של התוכנית ״מצווש״ הייתי בלחץ לגבי ״המסך הקטן״ שכידוע מוסיף 5 ק״ג. תודה למלבישה הנלפאה שעשתה עבודה נפלאה!

כשאסיים את התוכנית בעוד 3 שבועות, אני מתכננת לשתף אתכם האם זה עבד, איך זה הלך ולחלוק את כל העידכונים הרלוונטים. חשוב לי שתדעו שאני שילמתי על הארוחות ובחברה אפילו לא יודעים שאני מנסה את זה. אני קיבלתי המלצות רבות מחברות על התוכנית הזאת והיה לי מאד חשוב לבדוק אותה בעצמי ולחלוק אתכן עם התוצאות הכי אמיתיות. אז עם תרצו לראות סרטון/פוסט עם עדכון על איך הולך לי תשאירו תגובות.

תמונה שלנו מהאנסטגרם שלי השבוע. כשרשמתי שלא כולנו אוכלים פיצה, התכוונתי אלי 🙂

שוב, חשוב לי להדגיש שאני מאד שלמה עם איך שאני נראת, אבל סה״כ אני אהיה שמחה להוריד את כמה הקילוגרמים האחרונים מהלידות – לפחות עד ההריון הבא 🙂