בלוג קצת צציקי וסלט יווני

קצת צציקי וסלט יווני

היי גייייז!

בולוג האחרון שהעלתי מהנסיעה הקצרה שלנו לכריתים אמרתי שאני החלטתי לכתוב פוסט בבלוג שלי על הנסיעה הכולל טיפים והמלצות. אני רואה שבעקבות כל הולוגים שלנו בחו״ל כל הזמן מבקשים ממני טיפים על היעדים שהייתי בהם. ואז אני אומרת לעצמי, ״למה לא להיות בלוגרית לתיירות גם?״ אז היום אני רושמת את הפוסט הראשון שלי כ״בלוגרית תיירות״ אז אל תשכחו לרשום לי מה דעתכם בנושא 🙂

טסנו להרקליון בכריתים (יוון) כשעה וחצי טיסה נוחה במיוחד עם ליה. כשהגענו לקחנו רכב ונסענו לכיוון מזרח כ-40 דקות. בדיעבד הייתי ממליצה להתנייד במוניות. הכל יחסית קרוב ואין באמת צורך לרכב פרטי אם לא מתכוונים לטייל יותר מידי מחוץ לאזור שהיינו. בפעם הקודמת שהיינו בכריתים היינו יותר בצד של חניה (CHANIA) ובאזור המערבי יותר של האי אני כן ממליצה על השכרת רכב.

IMG_4745

המלון BLUE PALACE הינו אחד הטובים ויוקרתיים באי כריתים ולכן ידענו שאנחנו הולכים להנות מהמלון אבל לא תיארנו לעצמינו כמה שהוא פשוט מושלם. אנחנו קיבלנו שדרוג לחדר עם בריכה פרטית ובהתחלה חשבתי שזה די מיותר ואפילו מסוכן ולא רצוי עם ליה בסביבה אבל בסוף השתשמנו בה לא מעט וזה באמת הוסיף מאד לחוויה. למלון יש חוף פרטי מסודר עם נוף מדהים לעבר האי SPINALONGA העתיק. יש בריכות גדולות עם מי מלח וארבע מסעדות ברמה גבוה.

IMG_4868 IMG_4870 IMG_4743

אם יותא לכם לבקר במלון הזה, אסור לכם לפספס את הספא! הטיפול האסייתי שעשיתי היה מדהים. יש חמאם ובריכות חמות (מותר להכניס ילדים כל יום עד השעה 12:30) אבל הכי הכי מיוחד הייתה החוויה שלי בבריכת THELLASOTHERAPY.  זאת שיטה טיפולית יוונים שעובדת על ג׳טים חזקים מאד בתוך מי ים. לא האמנתי כמה הם חזקים אבל אחרי הטיפול זה פשוט עזר לי לא להתאפס. מכירים את זה שאחרי עיסוי אתם ניתפסים יותר? אז עם השחרור הזה זה לא קרה ולמרות הנופש הקצר מאד כל החוויה שלי בספא עזרה לי באמת להרגע ומהר!

IMG_4906

 

כקילומטר בלבד מהמלון נמצאת עיירה קטנטנה בשם PLAKA. כמעט פספסנו אותה וזה היה כל כך חבל אם היינו מפספסים כי מבחינתי היא הייתה הפנינה של כל הטיול. מסעדות טובות על קו החוף וכמה חנויות נחמדות שכיף לטייל בהם שעות הערב. הכל פתוח עד 22:30! שם אכלנו במסעדה בשם דולפין והיא הייתה נחמדה, אבל לא יותר מזה.

IMG_4844 IMG_4856

בעיירת הדייגים ELOUNDA כ-5 קילומטר מהמלון אכלנו במסעדה ממש טובה בשם OLONDI (רואה עידן, כן מצאתי את שמה) ושם הכל היה באמת טעים ושירות נהדר! ליה קיבלה גלידה במתנה בסוף הארוחה וזה עשה לה את כל הטיול!

IMG_4839 IMG_4831 IMG_4832

יצא לנו לבקר בעיירה הכי גדולה באזור AIGOS NIKOLAS ודווקא עליה הייתי מוותרת. חוץ ממסעדות סופר תיירותיות וחנויות למזכרות לא מצאנו שום דבר מיוחד בעיירה הזאת. אמרו לי שיש שם שופינג נחמד אבל אני ממש לא מצאתי. בכל זאת איי יוון זה לא כל כך ידוע כיעד לשופינג בכל מקרה.

IMG_4817 IMG_4807 IMG_4813 IMG_4801

הייתה לנו חוויה מדהימה כמשפחה. ליה נהנתה לקבל 100% מהתשומת לב שלנו ואנחנו הצלנו להרגע, לנוח ולצבור כוחות לחודשים מלאי עבודה לשנינו!

IMG_4716 IMG_4728