בלוג 3 פריימרים שחובה להכיר!

3 פריימרים שחובה להכיר!

היי גיייז!

כולם רוצים לדעת: אז איזה פריימר את ממליצה לי? בגלל שלכולם יש עור שונה, העדפות שונות ודרישות שונות מאיפור אז החלטתי פשוט להכיר לכן שלושה פריימרים שאני כל כך אוהבת ואולי תתחברו לאחד מהם. (או כמוני, לכולם!) שלושת הפריימרים באמת יחודיים ויוצאי דופן בקטגוריה שלהם ולכן אני אומרת שהם פריימרים שאתן חייבות להכיר. אני רושומת לכן פריימרים דומים לצורך השאווה אבל אל תתבלבלו, הם ממש לא אותו הדבר!

1. MAC PREP + PRIME NATURAL RADIANCE

SAMSUNG CAMERA PICTURES

פריימר לחותי, המחליק מעט את העור ונותן זוהר בריא לפנים. הפריימר מגיעה בגוון צהוב שנהדר לעור אדמומי ולכהות עור או בגוון ורוד לעור בהיר מאד. לפריימר אין שימר או ברק אבל הוא מעניק בוסט של לחות וגורם לעור פשוט להיות קורן בצורה טבעית כמו שהשם מתאר. נשים עם עור רגיל-יבש יכולות להתאהב בפריימר הזה אבל גם בתור משהיא עם עור שמן אני מאד אוהבת אותו כשאני מרגישה שהעור טיפה עייף ומיובש. המוצר נמצא קבוע בתיק האיפור שלי בגלל שהוא מחמיא באמת לכולן.

מוצר דומה לצורך השאווה: CLARINS BEAUTY FLASH BALM

2. SMASHBOX PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER PORE MINIMIZING

SAMSUNG CAMERA PICTURES

הפריימר הזה ללא שמן ולכן חשוב להתאים אותו גם למייקאפ שהוא ללא שמן. הוא ממלא נקבוביות וקמטוטים קטנים מצורה נהדרת מבלי להשאיר את הפנים בתחושה של כבדות כמו שהרבה פריימרים דומים עושים. הפריימר הזה נותן גימור מאט טבעי ולכן מאד מומלץ לעור רגיל עד שמן, אבל לנשים עם עור יבש שאוהבות את המראה המאט הוא יכול בהחלט להתאים כי הוא לא יבש מידי.

מוצר דומה לצורך השוואה: BENEFIT POREFESSIONAL

3. CLARINS INSTANT LIGHT RADIANCE BOOSTING COMPLEXION BASE

SAMSUNG CAMERA PICTURES

הפריימר הזה מגיעה cשלושה גוונים (ורוד, צהוב וכתום) ולכן בנוסף למראה סופר קורן יש לו גם האלמנט של תיקון גוון. לי יש את הגוון הורוד ואני הכי ממליצה עליו להענקת בהירות (brightening) חוץ מלגווני עור מאד צהובים או כהים. לפריימר הזה יש ממש ברק זוהר אבל אין לא טיפת שימר אז לא תראו מזיעות או מנצנצות בשמש.

מוצר דומה לצורך השוואה: CHANEL LE BLANC, BECCA SHIMMERING SKIN PERFECTOR

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

מימין: סמאשבוקס, מאק, קלרינס

אז אני מקווה שהפוסט הזה עזר לכן להבין איזה סוג פריימר אתן מחפשות או תהיו סופר מפונקות כמוני ותשלבו את שלושתם יחד למראה מושלם של איזון בין ורוד לצהוב, מילוי נקבוביות, טשטוש אדמומיות ומראה זוהר וקורן!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 שלושת הפריימרים יחד