בלוג עדכון מברשות!

עדכון מברשות!

היי גיייייז!

אתמול הייתי בהופעה של רובי בפארק הירקון. היה מדהים. אבל מה שהיה הכי מדהים זה שאני מסתכלת על ה-40,000 אנשים בקהל ואומרת לעצמי: אני לא מאמינה שיש לי יותר צופות ממה שיש כאן בקהל. פשוט לא יאמן.. וקשה לקלוט.

קמתי היום בבוקר עם תחושה שאני חייבת להתחבר שוב לכל אחת מכן ברמה האישית ולכתוב..

אני יודעת שאתן כבר מתות לראות את המברשות ואני כל כך שמחה שאתן מתרגשות יחד איתי. כשהתחלתי את התהליך חששתי מהתגובות שאולי תחשבו דברים שליליים על זה אבל כל פעם אני מגלה מחדש כמה שאתן מ-ד-ה-י-מ-ו-ת ותומכות בי ומאחלות לי הצלחה!

כמו שהבטחתי, אתן חלק חשוב מהתהליך ולכן חשוב לי לעדכן אתכן במה התקדם ואיפה דברים עומדים כרגע.

אחרי שישבתי ויצרתי פרוטוטייפים לכל מברשת שלחתי את המפרטים לעשרות מפעלים ברחבי העולם ולאחר תהליך ארוך של השוואות ובדיקות, בחרתי מפעל! מעולם לא חשבתי לעצמי שיהוי כל כך הרבה דברים להתייחס אליהם כמו סוג שיער, צבע שיער, אורך שיער, משקל ידית, דחיסות שיער, סוג כובעון, עיצוב המברשת, זווית, גודל ועוד ועוד! אין ספק שאני כבר ממש מומחית למברשות!

לאחר מכן עבדתי עוד על המפרטים עד שהגעתי לתוצאה המושלמת בעייני. לא ויתרתי או העגלתי פינות על אף מברשת! יש מברשת אחת בלבד שלא הצלחנו לייצר בדיוק את מה שדימיינתי אז החלטתי לא להמשיך איתה בשלב זה. אני לא מתפשרת על כלום וזה יכול לפעמים לעבצן את כולם מסביבי אבל אני כל הזמן מזכירה להם שאני לא החלטתי להתחיל תהליך כזה בשביל לייצר משהו בינוני או "כמעט מושלם".

עכשיו אנחנו עובדים מול המפעל על עיצוב המברשת מבחינת צבעים, לוגו, שמות וכו. יש לי בחורה מקסימה שהתחילה לעבוד אצלי על האתר ורק על זה אני צריכה כל 10 דקות לקבל החלטה! איך אני רוצה שיראה, אמצעי תשלום וחברות האשראי, קניית מערכת חשבונות, דוחות, ניהול מלאי, ועוד. היום הייתי בפגישה בקשר לאריזות וכמובן שגם שם יש כל כך הרבה סוגים. כל כך הרבה החלטות לקבל!

החלק הקשה באמת עוד בדרך. מבחינת לוגיסטיקה, אני צריכה למצוא מחסן, איך שולחים, איך אורזים..

בקיצור יש כל כך הרבה עבודה והשקעה בבניית עסק אבל זה לגמרי שווה את זה. ההתרגשות והסיפוק שאני מרגישה מזה שאני מייצרת משהו איכותי ויפה (לפי דעתי כמובן!) שתתיתן מענה לבנות ונשים שצריכות מברשות איפור טובות במחירים סבירים. אני כבר כולי צרמורות רק מלחשוב על היום שהלקוחה הראשונה שלי תפתח את האריזה בפעם הראשונה ותיגע ב"בייביז" שלי…!

אם יש לכן רעיונות, הצעות כל דבר שיכול לעזור כמובן מתקבל בברכה בתגובות!

אוהבת!