בלוג אהובי ומאכזבי מרץ!

אהובי ומאכזבי מרץ!

היי גייייייז!

אתן יודעות שאני נמצאת בצרפת כרגע ולכן לא אספיק לעלות סרטון של המוצרים המומלצים שלי לחודש מרץ. (בלי קשר אני חושבת על שם חדש לסדרת הסרטונים כי מומלצים ומאכזבים זה מזה מצ'עעמם אז עם יש לכן רעיונות אשמח לשמוע בתגובות!) אז החלטתי להראות לכן את המוצרים האהובים עלי שגיליתי ואהבתי (או שגיליתי מחדש) במהלך חודש מרץ!

כמובן שהפוסט לא היה שלם אם לא הייתי מראה לכן גם מה שפחות אהבתי…

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

MAC ULTIMATE LIPSTICK – CATHARINA

למאק יש סדרה חדשה של שפתונים באריזה יוקרתית ומיוחדת. (נכנסת לליין – יש!) הפורמולה אטומה, לחותית ועמידה לכ-5 שעות אבל עדיין נעימה מאד על השפתיים. כל הגוונים מהממים אבל אני התאהבתי בגוון הזה החודש שהוא מין מג'נטה כהה עם תת-גוון כחול. אני מוצאת שהגוון הזה מושלם למעבר בין שעון חורף לקיץ! 


SAMSUNG CAMERA PICTURES

פריימר לצלליות של סמאשבוקס – SMASHBOX 24 HOUR PHOTO FINISH

 מאז שהכרתי את הבסיס הזה לצלליות פשוט לא יכלתי להניח אותו ואפילו הוספתי אותו גם למזוודת האיפור המקצועית שלי. הפריימר מחליק את העפעף, מתייבש במהירות ובאמת הופך את איפור העיינים לעמיד בטירוף (לא יודעת אם 24 שעות, אבל בהחלט מבוקר עד הלילה!) אני חושבת שזה הפך לבסיס האהוב עלי לאיפור עיניים עמיד לכל הגילאים!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

קונסילר מתקן נוזלי של מאק – MAC STUDIO CONCEAL AND CORRECT DUO

החודש הקונסילרים המתקני גוון הגיעו סוף סוף לארץ ונכנסו לליין הקבוע (יש!). בתור מאפרת המוצר הזה מאד סיקרן אותי כי לרוב מתקני גוון הם כבדים ומבליטים קמטים. הפורמולה הזו קלילה, עם רמת כיסוי בינונית ועם גימור חצי מאט כך שהיא דיי מתאימה לכל סוגי העור. בינתיים יצא לי להשתמש בזה רק על עצמי (בגוון MID-PEACH, MID-YELLOW) ואני מתה על הצד הצהוב לאדמומיות והצד האפרסק לכהויות מתחת לעיניים. חשוב לי לציין שחובה להשתמש בקונסילר מעל. (ראו את הסרטון הזה להסבר מלא על מתקני גוון.)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

סבון גרגרים של קלרינס – CLARINS ONE-STEP GENTLE EXFOLIATING CLEANSER
אני אחת שבדרך כלל לא ממליצה על גרגרים כי זה עלול לעשות גירוי לעור אבל הסבון הזה של קלרינס (שכבר המלצתי עליו בסרטון הזה) כל כך עדין על העור אבל עדיין משאיר את הפנים כל כך נעימות וחלקות בבוקר לפני האיפור. ובלי קשר אני מתה על הריח המרענן של פרי הדר על הבוקר!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

סירום של דרמלוג'יקה – DERMALOGICA SKIN HYDRATING BOOSTER
כן, כן. המוצר הזה כבר היה במומלצי החודש הקודם (ראו את מומלצי פברואר כאן) אבל כל כך אהבתי את הסירום הזה שבטיפול פנים האחרון שלי לפני כשבועיים רכשתי אותו בגודל המלא שלו ומאז אנחנו כבר הולכים ביחד לכל מקום! הסירום כל כך קליל כך שהוא מעולה לעור השמן שלי!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

שמפו מאזן של אמיקה – AMIKA BALANCING SHAMPOO
אני חולה על השמפו הזה ולשמחתי יש לי אותו גם בגודל מוקטן לנסיעות כך שאני יכולה להביא אותו איתי גם לצרפת! מעבר לריח המדהים שיש לכל המוצרים של אמיקה, השמפו פשוט מנקה את השיער ביסודיות מכל החומרים ועוד שטויות שאני שמה כל יום בשיער (סרומים, דריי שמפו, ספריי, וכו'). השיער נשאר אוורירי וקל לעיצוב!

מאכזב – מברשת לחיים של ריל טכניקס REAL TECHNIQUES CHEEK BRUSH

Screen Shot 2015-04-07 at 11.24.17 AM
סט המברשות הזה של ריל טכניקס (NIC'S PICKS) מאד מוצלח חוץ מהמברשת CHEEK BRUSH שדחוסה ועגולה מידי ללחיים. למרות שאיכות השיער מאד איכותי וממש אהבתי את העיצוב, לא הסתדרתי עם המברשת הזאת לסומק (קרם או רגיל), ברונזר, פודרה.. בקיצור יש איכות אבל היא לא פרקטית לפחות עבורי. אשמח לשמוע אם יש לכן את המברשת, מה אתן עושות איתה?
איזה מוצרים אתן אהבתן החודש!? תספרו לי!