בלוג סקירה: ברונזר Scone של מאק מקולקציית ברוק שילדס

סקירה: ברונזר Scone של מאק מקולקציית ברוק שילדס

היי גייייייז!

באחד הולוגים לא מזמן הראתי שקיבלתי את הברונזר של מאק מהקולקציה החדשה שלהם "ברוק שילדס" ומאז אני לא מפסיקה לקבל שאלות על איך הוא. אני כבר שבוע בערך משתמשת בו ולא יכלתי ולא לתת למוצר הזה לעבור הלאה מבלי להדגיש לו סקירה מלאה.

כל הקולקציה מעוצבת בגוונים של אפור וכתוב וכל מוצר מגיע עם החתימה של ברוק שילדס. אני אישית אהבתי אתהעיצוב, למרות שזה כן גורם לפסטיק להראות פחות יוקרתי אין ספק.

עבור 159 ש"ח מקבלים 5 גרם של מוצר שזה מחיר יקר מאד אם ניקח בחשבון שהגודל המקובל לברונז הוא בדרך כלל 10 גרם, אבל זה מה שנהוג במאק עם מוצרי קולקציות. משלמים יותר ומקבלים פחות. אבל הרבה פעמיים אפילו שאני יודעת שזה פחות משתלם, אני בתור פריקית של איפור קונה את הברונזרים מהמהדורות המוגבלות כי לרוב הם ממש ממש טובים. דוגמא לכך הם הברונזרים מקולקציות העבר Hey Sailor! ו- Tempurature Rising.

 הברונזר בגימור מאט קטיפתי עם מרקם חלק ולא אבקתי בכלל. הגוון מ-צ-י-ו-ן לבהירות מכיוון שהוא לא חום מידי ולא כתום מידי. רמת הפיגמנט מספיק טובה על מנת לקבל עוצמה אבל גם מספיק עדינה כדי לטשטש הצללות למראה טבעי. כמובן שעוצמת המראה תלוייה הרבה גם בסוג המברשת.

מהסוואצ'ים וההשוואה בין עוד כמה ברונזרים שאני מאד אוהבת ובאותו טווח מחירים, אפשר לראות שהגוון של SCONE הוא בין החומים לכתומים ולכן מתאים גם לשזף את הפנים וגם להצללות. רמת הפיגמנט והמרקם מאד דומים לברונזרים הרגילים של מאק רק שהגוון יותר עדין. שניהם עדיין לא חזקים וחלקים כמו של גרלן או אילמסקה.

בדומה לברונזרים הרגילים של מאק, לאחר מספר שעות הברונזר עמיד אך מתחיל להיות קצת כיתמי.

לסיכום: ברונזר מקסים, יקר מידי אך גוון ומרקם טוב מאד. היה מקבל ציון יותר גבוה עם עמידות הייתה טובה יותר והיה מגיע ב-10 גרם.

ציון שלי: 8.5/10 

מחיר: 159 ש"ח

נמכר בסניפי מאק או באתר