בלוג סקירה: קונסילר AGE DEFYING של רבלון

סקירה: קונסילר AGE DEFYING של רבלון

היי גיייייז!

בסרטון חדשות היופי עם אשלי האחרון הראתי לכן את המוצרים של רבלון ששלחו לי לאחרונה והיום אני עושה לכן סקירה על הקונסילר.

רבלון טוענים שהקונסילר לא רק מכסה כהיות מתחת לעיניים, אך גם משפר את המראה שלהם לאורך זמן. היום אני אתייחס רק לאיך שהקונסילר מכסה ויושב על העור ולא על התוצאות לאורך זמן. (לפרוטוקול: אני לא מאמינה שמוצר איפור יכול להשפיע על כהויות מתחת לעיניים כי לרוב זה נובע מגנטיקה וחוסר שינה מתמשך.)

הקונסילר מגיע בשפרפרת ככה שהמוחר בפנים נשמר נקי וסטרילי, אך האפליקטור ספוג יכול לספק בית לא רע לחיידקים. לחיצה קטנה על השפרפרת משחררת יותר מידי חומר ולכן אני ממליצה לשחרר חומר לגב כף היד לעבודה משם.

IMG_0133

הפורמולה מעניקה כיסוי גבוה מאד ואכן הקונסילר הזה הצליח בקלות לחסות כהויות, אך החומר עבה מאד ונכנס לקמטוטים ולכן מאד מדגיש אותם. (מוזר למוצר שמיועד לגיל מבוגר). החומר מתייבש מאט ודיי מהר כך שהוא עמיד לאורך זמן, אך צריך לעבוד איתו מהר כי מהרגע שהוא מתייבש ומתקבע בלתי אפשרי לטשטש אותו.

IMG_0134

IMG_0135

הגוון של הקונסילר דיי צהוב שזה יכול לשמש כמתקן גוון על סוגים מסויימים של כהויות, אך לצערי אני חושבת שהגוון צהוב מידי כדי לשמש בהירות עור כקולסילר בלבד. ניתן לראות בתמונה את הגוון הצהוב הזה מאד בולט.

IMG_0121

מה שכן אהבתי בקונסילר זה בגלל שהוא מתקבע ובאמת מכסה, אני אהבתי אותו להסתרת פגמים על הפנים ובעיקר פיגמנטציה בגלל הגוון החזק שלו.

לסיכום: חבל שרבלון משווקים את הקונסילר למתחת לעיניים כי אני חושבת שהוא הרבה יותר מוצלח על עור פנים מתוח.

ציון שלי: 3/10