בלוג סקירה: פריימר של ג׳ייד

סקירה: פריימר של ג׳ייד

היי גייייז!

IMG_0567

היום אני איתכן עם מוצר שקיבלתי להתנסות מזמן ומשום מה לא כל כך היה לי חשק לנסות אפילו. כך הוא ישב לא במשך 3-4 חודשים לפחות במגירה שלי ואפילו לא נתתי לו הזדמנות. יכול להיות שהאריזה שבעייני לא מאד יפה לא כל כך גרמה לי לריגוש שאני בדרך כלל מקבלת ממוצרים חדשים. יכול להיות שזה בגלל שהמרכיבים על פניו לא חדשניים במיוחד ורובו מבוסס על סוגים שונים של סיליקונים כמו כל שאר הפריימרים. אבל וואווו, איזה טעות! ברגע זה אני מכריזה שטעיתי, ובגדול. הפריימר של ג׳ייד ה – PERFECTION FLAWLESS BASE  מגיע בבקבוק אטום בצע זהב לא כל כך טרנדי ואפילו לא משדר יוקרה אך השפורפרת נוחה לשימוש ומשחררת כמות טובה בכל לחיצה.

קשה לי במילים להגדיר את החומר עצמו. הוא שקוף, קטיפתי, סיליקוני. ממלא את הנקבוניות בצורה מושלמת ולא מייבש את העור. יש לחות מסויימת במרקם שלא כל כך מוכרת או טיפוסית לפריימרים מסוג כזה ולכן אני מסכימה מאד עם האמירה של החברה שטוענת שהיא מתאימה לכל סוגי העור.

IMG_0568

עור אקנטי, שמנוני עם נקבוביות יהנה משימוש בפריימר שמחליק את מרקם העור ובהחלט גורם למייקאפ להיות הרבה, הרבה יותר עמיד. (לא כל יום שאני באמת רואה הבדל של עמידות עם או בלי פריימר). עור יבש ועור בוגר יתאהב במרקם שימלא קמטוטים קטנים וימנע ממייקאפ להדבק לאזורים יבשים.

מקבלים כמות יפה של 30 מ״ל של חומר באריזה שלמרות שאני אישית לא אוהבת את העיצוב, היא בהחלט נוחה ושומרת על הסטריליות ותוקף של המוצר. חייבת אבל לציין שאני אהבתי את הריח המבושם של החומר, אך אנחנו כבר יודעים שעדיף שמוצרי פנים לא יהיו מבושמים ולכן לא הייתי ממליצה על המוצר לעור רגיש מאד או בעייתי מאד.

מעבר לזה, שמחה לבשר לכן על המלצה חמה לפריימר נגיש וישראלי!

הציון שלי: 9/10

*ניתן להשיג ברשתות הפארם אשר מוכרות את ג׳ייד. מחיר משתנה ממקום למקום.