בלוג ממני לשנה החדשה

ממני לשנה החדשה

היי גייז!

בראש השנה הקודם אם הייתם אומרים לי איפה אני אהיה היום לא הייתי מאמינה. השנה הזאת למדתי כל כך הרבה על עצמי, על הורות, עליכן. גדלתי והתפחתי לתחומים חדשים שלא דימיינתי בחיים שאני אגיע אליהם. הכרתי כל כך הרבה ממכן, איפרתי כל כך הרבה ממכן. היה מדהים.

כמובן שלא הכל היה נפלא. היו גם רגעים קשים ואפשר להגיד אפילו כמה ״משברים״. אבל הרכבת הרים של רגשות לאורך השנה של עליות וירידות רק חיזקה אותי יותר ויותר וגם על הרגעים הקשים אני מודה.

אני רוצה להודות לכן שהייתן איתי לאורך כל הדרך. שפרגנתן, חיזקתן ועודדתן בלי סוף.

ועכשיו לאיחולים שלי אליכן. אני מאחלת לכן שנה חדשה של אושר ושלווה. תלמדו מכל מה שעבר עליכן בשנה האחרונה ותשפרו בעצמיכן את השנה החדשה. תזכרו שרק אתן יכולות להשפיע על איך החיים שלכן יראו, אז תהיו חיוביות תמיד. תעבדו קשה ואל תבזבזו אנרגיות על אנשים מיותרים. מאחלת שתצליחו בלימודים, בעבודה. תמצאו אהבאות חדשות (בני זוג, חברים, ילדים) כי לכולנו מגיעה אהבה. מאחלת בריאות מעל הכל, לכן ולכל החשובים לכן.

מאחלת לכל אזרחי מדינת ישראל שנגלה יותר סבלנות וסובלנות אחד לשני, שנמצא פתרונות לבעיות הכלכליות וחברתיות ושנצליח להגן על עצמינו מאוייבינו. שנפסיק לשפוט כל כך מהר, שנפסיק להרוג בכבישים, שנפסיק עם האלימות הפיזית, המילולית וברשת. שנתחיל להבין שאנחנו כולנו בני אדם ולכל אזרח מגיע לחיות בכבוד והזדנמנויות שוות להצליח.

מאחלת לאנשי העולם שלא יהיו עוד ילדים רעבים, מחלות ללא תרופות ושנאת חינם.

שיהיה לכולנו שנה מתוקה.

אוהבת עד הירח ובחזרה.