יום האהבה קרב ובא!

היי גייייייזזזז!!!

יום האהבה כבר עוד רגע כאן ואין יום יותר מושלם מזה להתפנק כמה שיותר ולהראות לאנשים שאנחנו אוהבים כמה אנחנו אוהבים אותם!
הפוסט הבא מתאים בדיוק בשביל לפנק ולהתפנק, אתם יכולים להראות אותו לאנשים שצריך לפעמים לרמוז להם מה אנחנו רוצים לקבל ליום האהבה או אפילו יותר כיף! אם בא לכם לפנק את עצמכם הדברים הבאים נהדרים בשביל זה.

אתר גילטי מציע מוצרים שהם חובה להשלמת מראה רומנטי לוולנטיינס. ביניהם שפתון עמיד של עפרה בצבע אדום בוהק שלא יזוז לאורך כל הבילויים והמסקרה החדשה של מייבלין ה push up drama להשלמת הלוק ויצירת מראה של ריסים ארוכים ודרמטיים.

גילטי וולנטיינס

קרליין משיקים ממש בסמוך ליום האהבה פלטת  SHIMMER&GLOW שתספק לנו בדיוק את הברק והנצנוץ שאנחנו צריכות ביום הזה! הפלטה כוללת ארבעה גוונים ויכולה להתאים לכולנו.

קרליין פלטת שימרים

 

חברת לאוקסיטן משיקה מארז במהדורה מוגבלת במיוחד ליום האהבה בריח רוז, מכיל בתוכו את כל מה שהיינו שמחות לקבל עם ניחוח מדהים! המארז כולל שפתון לחות, מי פנים, קרם ידיים, סבון מוצק, תחליב גוף וג'ל רחצה. כל אלה מגיעים בתוך תיק ורוד שאף פעם לא מזיק שיהיה עוד אחד כזה!

לאוקסיטן סט יום האהבה

ג'ייד יוצאים עם המוצרים הכי אהובים בצבעים שמתאימים בדיוק למראה קלאסי שתמיד תמיד עובד במיוחד לכבוד יום האהבה!

ג'ייד יום האהבה

ברוזו'אה מציגים את סדרת ROUGE EDITION VELVET בגוונים אדומים שמתאימים את עצמם לאווירה של יום האהבה, צבעים בוהקים שפתוני מאט שעמידים ל24 שעות, כאלה שיצרו בילוי בלתי נשכח!

אודם עמיד ברונז'ואה

ללין הוציאו לכבוד יום האהבה סדרה חדשה ורומנטית בריחות וניל בשם LALINE PATISSERIE הסדרה כוללת שלושה מוצרי גוף – קרם סופלה, סבון פילינג ומארז סבוני מקרון שמגיעים עם הקופסאות המיוחדות של ללין ויוכלו להעניק לגוף שלנו ריח מתוק במיוחד!

 

ללין סדרת יום האהבה

גאיה השיקו לאחרונה שפתון נוזליים עמידים שיוצרים מראה רומנטי ואני בטוחה שתוכלו להסכים איתי שאין זמן טוב יותר ליצור מראה קלאסי ורומנטי עם אודם עמיד ואדום במיוחד מאשר ביום האהבה!

גאיה אודם עמידספרינג משיקים מארז בניחוח VELVET CRYSTAL במיוחד ליום האהבה, המארז  מכיל בושם TO GO שילווה אותנו עם ריח נהדר לכל מקום וסבון מוצק שיכול לשמש גם בתור מפיץ ריח לארון. מארז עם ניחוח נפלא שתמיד עושה כיף.

ספרינג מארז ליום האהבה

רשת סבון יוצאים עם קולקצייה שלמה בריח שוקולד עם מגוון מוצרים ואין שילוב מוצלח יותר ליום האהבה מאשר שילוב בין מוצרי טיפוח לריח שוקולדי טעים במיוחד אבל הכי הכי חשוב מפנק!

סבון מארז יום האהבה

מקווה שעזרתי לכן, שיהיה לכולםםםם יום אהבה מוצלח ואהוב במיוחד!

אל תשכחו לפנק ולהתפנק!