!Generation Beauty

היי גיייייייז!

אז אחרי שהייתי בשבוע אופנה בניו יורק, נסעתי לביקור בית בטורונטו לכמה ימים ומשם חזרה לניו יורק לכבוד כנס ענק של החברה ״IPSY״ בשם ״GENERATION BEAUTY״. בניגוד לתערוכות איפור כמו איימטס והמייקאפ שואו שמטרתם בעיקר למכור מוצרים, ג׳נריישן ביוטי מתמקד בלהביא ביחד למקום אחד מותגים ומובילי דעה בתחום הביוטי. היו שם מלא מותגים מוכרים כמו בנפיט, מייקאפ פוראבר, פיקסי, ניוד סטיקס ועוד… ולי היה את הכבוד העצום להיות אורחת של המותג האמריקאי האהוב OFRA COSMETICS.

למה שיזמינו אותי? מאז שהמותג נתן בי אימון ובחר בי בתור המובילת דעה הראשונה מחוץ לארצות הברית לעשות איתו שיתוף פעולה ויצרו איתי את ״גירל אברוד״ הקשר שלי עם המותג המדהים הזה רק מתחזק. כל הצוות המדהים שלהם ממש נכנס לליבי והרצון שלהם להמשיך ולתמוך בי לא מובן מאליו בכלל. הם נתנו לי את ההזדמנות ליצור קשרים עם מותגים בינלאומיים ולייצר חברויות עם יוטיוברים/אנסטגרמרים שחלקם מעולם לא הכרתי וחלקם רובכם מכירים ואוהבים.

הסתובבתי שם ופגשתי המון יוצרים כמוני שרובם שאלו איך הגעתי לכנס כל הדרך מישראל. וכסיפרתי להם את הקשר שלי ל-OFRA, כולם מאד התרגשו בשבילי על השת״פ. הרגשתי שהם מסתכלים עלי במחשבה של ״אם OFRA עשו איתך ליקוויד ליפסטיק אז כנראה שאת חשובה״. ואני חושבת שזאת באמת הפעם הראשונה מאז שהשפתון יצא למכירה שבאמת לקחתי רגע לחשוב על כל השגעון שקרה כאן השנה. איך בכלל מותג אמריקאי עם נציגויות בכל העולם בחר בי מכל הבלוגרים/יוטיוברים בעולם לעשות איתה את השת״פ?! כשדיברתי עם יוטיוברים מאד דגולים כמו קתלין ומאני הרגשתי שאני ״חלק״ בגלל שהצלחתי להגיע להשגים בדיוק כמוהם. פחדתי להרגיש קצת ״אווטסיידרית״ אבל להפך כולם ממש התרגשו לפגוש גם אותי!

אז אני רוצה להגיד תודה לכל משפחת OFRA שכבר מזמן מרגישים לי כמו משפחה אמיתית שלי, על האמון בי ובעיקר שעזרתם לי להגשים כל כך הרבה חלומות השנה. וכמובן תודה לכם, כל הצופים, קוראים ועוקבים שלי שבזכותכם יש לי את כל ההזדמנויות האלה שמעולם לא חשבתי יוכלים להיות אפשריים.

עוזבת אתכם עם ולוג מהאירוע וכמה מהתמונות האהובות עלי.

המשך שבוע נפלא!

dsc03231

dsc03226 dsc03227 dsc03240 dsc03248 dsc03251 dsc03253