בלוג סקירה: שמן רחצה עם שקדים של ל׳אוקסיטן

סקירה: שמן רחצה עם שקדים של ל׳אוקסיטן

היי גייייז!

כמה זמן מאז שעשיתי סקירה על מוצר לגוף!? בושה!

היום אני אספר לכם קצת על המוצר שנמצא במקלחת שלי כבר מספר שבועות: שמן רחצה עם שקדים של ל׳וקסיטן. כמו שהשם אומר, זה שמן. זה ממש לא הג׳ל או סבון רחצה המקציף הרגיל (שדברך כלל מבוסס על SLS) שמייבש את העור. השמן מכיל רכיבים נהדרים כמו שמן גפן, שמן שקדים, שמן חמניות, שמן ברגמוט (פרי הדר) ורוזמרין, אבל לא הכל טבעי בשמן – עדיין מכיל סולפטים ובישום מלאכותי. לשמן יש ריח עדין של שקדים שאני אישית אוהבת אבל אני יכולה להניח שיהיו אנשים שלא יתחברו.

IMG_4685

השמן מרגיש נעים על העור ובמגע עם מים הופך למרקם חלבי מפנק. בשימוש הראשון עם המוצר, הנחתי שהמרקם הנוזלי מאד יגרום לכך שלא יצטרך הרבה חומר, אך גיליטי שדווקא השמן נתפס על העור ואני מוצאת את עצמי משתמשת בעוד ועוד על מנת להגיע לכל אזורי הגוף. למרות התחושה המאד שמנונית בזמן המקלחת, שמחתי לגלות שהשמן לא משאיר תחושה שמנונית גם לאחר מכן אבל אני גם מאוכזבת קלות שכל התחושה הנעימה ומפנקת שיש במקלחת נשארת שם. אחרי ניגוב קל של הגוף, אין תחושה של לחות מסויימת ועדיין אני מרגישה צורך במריחת קרם גוף.

IMG_4687

סה״כ מוצר יוקרתי ומפנק שאינו מייבש את העור אבל היה מקבל ממני יותר נקודות אם היה עושה שינוי יותר מורגש ברמת הלחות בעור גם לאחר המקלחת.

ציון שלי: 7/10
מחיר: 100 ש״ח (250 מ״ל) / 179 ש״ח (500 מ״ל)
http://goo.gl/aKlgc5