בלוג שגרת הטיפוח שלי כרגע והסבר על חומצה אזלאית

שגרת הטיפוח שלי כרגע והסבר על חומצה אזלאית

היי גייייז!

לאחר מלא ניסיונות עם שגרת הטיפוח שלי אני סוף סוף מרגישה שהגעתי למקום של איזון בעור שלי. לפני שמונה חודשים העלתי פוסט על שגרת טיפוח של PCA SKIN שהתחלתי הכוללת שילוב של חומצה סליצילית ורטינול 0.5% במטרה להוריד את התפרצויות האקנה וחידוש תאי העור לאחר כל השינוים ההורמונאליים שהיו לאחר הלידה.

דיי מהר הבנתי שהחומרים לא עושים לי טוב. התפרצויות נהיו קשות יותר, העור היה מיובש ורגיש מאד. החלטתי להפסיק עם המוצרים ולחזור לדברים ״הפשוטים״ ומוכרים שהיו לי במגירה אך לא הצלחתי להחזיר את העור למצב טוב.

לפני כמה שלושה חודשים הוזמנתי להתנסות בסדרה חדשה של חברת ג׳יג׳י (GIGI COSMETICS) ופינקו אותי ל-4 טיפולים מסדרת ESTER C. בסדרה המקצועית יש מגוון טיפולים על מנת שהקוסמטיקאית תוכל להתאים את הטיפול בדיוק עבורך. כך הכרתי את הקוסמטיקאית המדהימה מיכל חלילי, שבמקרה גם היא ומשפחתה צופים בי!

Screen Shot 2015-08-31 at 12.25.39 PM

היא הסתכלה לי על העור וישר ידעה למה אני זקוקה. מיכל החליטה להשתמש בטיפול שמכיל גם 13% חומצה מנדלית ו-2% חומצה סליצילית. במהלך החודשים האחרונים אני מגיעה אליה למכון שלה בחולון ואני מרגישה שהיא פשוט מבינה את העור שלי. התרשמתי מהידע המטורף שיש לה ושהיא מצליחה לחדש גם לי. אחד המוצרים שמיכל המליצה לי לנסות זה החומצה אזלאית 15% של ג׳יג׳י. עד עכשיו מעולם לא ניסיתי חומצה אזלאית ולא ידעתי איך העור שלי יגיב. שמחתי לראות איך שתוך כמה שבועות כבר העור שלי היה מאוזן יותר ועם מראה כזה שהוא פשוט אומר לי ״תודה!!״

נכון, העור שלי עדיין לא מושלם. וכן אני עוד עוברת מלא טיפולים כדי לטפל בהתפרציות בצידי הפנים (וכל מי שחושבת שזה קשור לפלאפון מלוכלך – אז לא אני מדברת מאוזניות) אבל מי שבאמת סובלת מאקנה, ועוד אקנה של בוגרות – ADULT ACNE – יודעת שניקח בשמחה כל שיפור הכי קל בזרועות פתוחות!

אז הנה שגרת הטיפוח שלי כרגע שלא משתנה מיום ליום. היא כבר שלושה חודשים אותו הדבר עד שנרגיש שאפשר לאט לאט לעלות את חוזקת הטיפולים.

בוקר

  1. שטיפת פנים בבוקר. המוצר הזה ממש דומה ל-Daily Microfoliant של דרמלוג׳יקה ובהתחלה הייתה משוכנעת שזה בדיור אותו מוצר. אבל יש משהו באיך שזה מרגיש על העור שקצת שונה והשינוי שאני רואה בעור כשאני משתמשת בזה משמעותי. עם המוצר המתחרה לא ראיתי הבדל בעור.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.26.16 PM
  2. המי פנים של מאק. לא אחליק לעולם. מלא בניגודי חמצן להגן על העור שלי במהלך היום וגם מרכך את עור הפנים וגורם לאיפור להראות מעולה.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.35.17 PM
  3. עוברת מהשירותים לחדר השינה.
  4. סירום. אני מניחה רק לחיצה אחת של הסרום המדהים הזה בטפיחות. הסירום מיועד לכל סוגי העור ומה שאני אוהבת בו במיוחד זה שהוא מעניק לחות שחודרת עמוק לעוק אבל נספג כל כך מהר שזה מעולה לעור השמן שלי במיוחד בקיץ! בונוס: אני לא צריכה לחכות לפני קרם הלחות וכל מה שחוסך לי זמן זה מעולה!
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.27.57 PM
  5. לחות. רציתי קרם לחות בסיסי ללא שמן שלא יהיה מורכב מידי ולא משהו ״Fancy״ מידי. פשוט לחות. האקטיב מוייסט של דרמלוג׳יגה זה בדיוק זה. לחות בסיסית שלא כבדה על העור ואני יודעת לא תעשה לי פיצעונים.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.29.19 PM
  6. הגנה מהשמש. DUH! לאחרונה אני אוהבת את הג׳ל ללא שמן של קרליין מסדרת SKINGUARD. הג׳ל מכיל סיליקון כך שהוא גם משמש פריימר מחליק לפני המייקאפ.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.30.37 PM7. קרם עיניים. קשה לי מאד לבחון קרם עיניים ובדרך כלל אני מרגישה שכולם לא עושים כלום אז אני בדרך כלל משתמשת במה שיש לי בבית כי שלחו לי או כי קיבלתי במארז מיוחד. כרגע אני משתמשת בקרם העיניים של ORIGINS ובאמת שאני לא יכולה להגיד שהוא עושה משהו חוץ מלגרום לקונסילנר להימרח יותר טוב.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.31.08 PM

ערב

  1. הורדת איפור. סיימתי את כל המסירים האחרים שרציתי לנסות ונשארו לי 3 בקבוקים ענקיים של הביודרמה על המדף. חייבת להגיד שאחרי כל הניסיונות למצוא משהו יותר טוב – אין. רוצים לדעת עוד על מים מיסלרים? קראו עוד בפוסט הזה.Screen Shot 2015-08-31 at 1.15.20 PM
  2. ניקוי עמוק. מוצר Holy Grail שלי זה ה-Cleansing Balm של אמה הארדי. כמה שאני אוהבת את התחושה, את הזוהר וכן גם את הריח של זה. לא סגורות מה זה בדיוק כל ההיסטריה לגבי הטרנד הזה? קראו עוד בפוסט הזה.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.45.36 PM
  3. שטיפה אחרונה. כל יום אני שוטפת את כל שאיריות האיפור/שמנים שנשארו על הפנים בעזרת הסבון פנים של סבוקאלם. אני מתה על המוצר הזה וממליצה עליו לכולן! הוא עדיין, הוא ללא SLS ופראבנים וכך הוא לא מייבש או מגרה את העור. כל יומיים-שלושה אני מלווה עם זה גם את הקלריסוניק שלי ה-MIA 2.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.28.30 PM
  4.  פילינג עדין. מאותה סדרה מדהימה של סבון הפנים, אני גם מאד אוהבת את המי פנים של סבוקאלם שעושים פילינג יום-יומי עדין מאד. לאחר השלב הזה העור מרגיש נקי, אך מאוזן ולא מיובש.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.28.38 PM

לפני השינה

  1. טיפול לילי. אז כמו שציינתי כבר בקטנה, כבר כמה חודשים שאני מורחת חומצה אזלאית 15% של ג׳יג׳י כל לילה. איזה שינוי בעור! החומצה הזו ששמעתי עליה אבל אני מודה, לא ידעי עליה מספיק מדהימה. כמובן שאני לא יכולה למרוח משהו על הפנים שלי מבלי לעשות קצת מחקר על הנושא אז קראתי המון וזה מה שחשוב שתדעו:היא יעילה במספר מחלות עור כמו אקנה, דלקות עור ופיגמנטציה. זו חומצה שקיימת באופן טבעי בעור וגם במקורות אחרים כמו חיטה, שיפון ושעורה. באופן טבעי, חומצה אזלאית היא אנטיבקטריאלית וכשמורחים אותה על העור היא מפחיתה את הצמיחה של חייקדים בזקיק השערה וכך עוזרת להפחית דלקות עור ומסירה תאי עור מתאים כדי למנוע פצעונים בעתיד. כמו כל חומר שעושה פילינג, ההסרה של התאים המתאים גם מחומצה אזלאית מאפשרת לסירומים וקרמים אחרים לחדור לשכבות עמוקות יותר ולא להיות ״מבוזבזות״ על תאים מתים.ניתן להשתמש בחומצה אזלאית על כל סוגי העור הכוללים עור רגיש וכך גם נשים הסובלות מרוזאצה (במיוחד אלה שסובלות גם מאקנה) ימצאו בחומצה הזו טיפול מצויין להרגעת העור הדלקתי ומגורה.
    Screen Shot 2015-08-31 at 12.27.08 PM
    הבעייה העיקרית עם השימוש בחומצה אזלאית בטיפול באקנה היא שפעולותיו הן אנטיבקטריאליים בלבד. מה שלא סובלת מאקנה בשל זיהומים חיידקיים לא תראה שום תועלת משימוש במרכיב זה. (אקנה יכול להיות בגלל הורמונים, ייבוש יתר של העור, רגישויות לאוכל, לחץ, דיכאון, וכו׳). מסיבה זו, רופאים בדרך כלל ממליצים הפסקת השימוש אם תוצאות לא נראות תוך חודשיים מהתחלת הטיפול.

פוסט ארוך, אני יודעת אבל מבקשים ממני מלא סרטון על שגרת הטיפוח שלי ופשוט הרבה יותר קל לי לרדת לפרטים בפוסט כתוב. בסירטונים אני תמיד שוכחת את מה שרציתי להגיד!

מקווה שיעזור!