בלוג החוויה שלי עם טיפול קראטין

החוויה שלי עם טיפול קראטין

היי גייייייז!

כבר מעל שנה שאני משגעת את השיער שלי. מבלונד לחום, לאומברה, לחום, לפס בלונד וכו. כשהייתי עושה גוונים באופן סדיר ידעתי שמאד חשוב לשמור על השיער והייתי ממש מקפידה על המוצרים ועל תספורת כל 8 שבועות. אבל בשנה האחרונה התחלתי לנסות צבעים שונים בשיער גם התחלתי לנסות מלא מוצרי שיער (כחלק מהתפקיד שלי כ"שפן ניסיונות" ערובכן) ותכניסו לתוך כל זה גם הריון ולידה ומה תקבלו? 

שיער פ-ג-ו-ם!

שמעתי המון על טיפול קראטין אבל לא כל כך ידעתי מה זה ואם זה בשבילי. אז כשהגורו לשיקום שיער רוני חתוכה הזמין אותי לטיפול אצלו החלטתי ללכת על זה.

IMG_0005

טיפול קראטין זה לא החלקה, אך מיועד לשקם את השיער ולהחזיר לו תחושת נעימות וברק. הטיפול לוקח כשעתיים שבהם שמים את החומר (שלפי דעתי לא בריא בכלל, עצם זה שאישה בהריון לא יכולה לנשום את החומר זה כבר מדליק לי איזשהו מנורה אדומה בלב) על שיער רטוב, נותנים לחומר לחדור לשיער עם חום ואז מייבשים לגמרי ועוברים על כך הראש עם מחליק כדי להחדיר את החומר עוד יותר.

אחרי המחליק, בחור בשם דודו שעובד עם רוני סיפר אותי ועשה לי תספורת מדהימה שכולם מחמיאים לי על זה כל הזמן! (תודה דודו מקסים!) באופן כללי, כל החוויה אצל רוני הייתה נעימה וסופר מקצועית ואם אתן רוצות ייעוץ לשיקום שיער אמיתי ומקצועי אני בטוחה שתהיו מרוצות ממנו! (הוא יושב בתל אביב בפינת ירמיהו-בן יהודה)

דודו אמר לי לא לחפוף ליומיים לפחות ולפני החפיפה, לעשות מחליק שוב. עשיתי בדיוק כך.

אז מה התוצאה?

עברו כשלושה שבועות מאז ואני יכולה להגיד שהשיער בהחלט מרגיש נעים יותר. אזורים מאד שרופים אצלי בשיער עדיין שרופים אבל אי אפשר לצפות שחומר מסויים יהעלים נזק עמוק לשיער. שמתי לב כאישה עם שיער מאד מאד חלק מטבעו, לאחר הטיפול השיער מתייבש טבעי (ללא חום) מדהים, חלק מאד ונראה מעולה, אבל מה שפחות אהבתי זה שאני בהחלט שמה לב שהבייביליס שאני כל כך אוהבת לעשות לעצמי לא מחזיק יומיים-שלושה כמו פעם אלא נופל כבר עד סוף היום.

IMG_3341

ההשפעה של הטיפול אמור לעבור עד חצי שנה ולמרות שיש דברים שכן אהבתי עם הטיפול, אני לא חושבת שאני אעשה אותו שוב בגלל העיניין של הבייביליס. בנוסף, זה טיפול לא זול בכלל שעולה בין 1,200-1,800 ש"ח אצל מעצבי השיער ואני חושבת שבלי לראות שינוי דרמטי זה פשוט לא שווה הוצאה כל כך גדולה.

אני יודעת שיש המון נשים שמכורות לטיפולים האלו ואשמח כמו תמיד לשמוע את החוויות שלכן!