בלוג 5 מוצרים שאני לא טסה בלעדיהם!

5 מוצרים שאני לא טסה בלעדיהם!

היי גייייייז!

יש כמה מוצרים שבלעדיהם אין מ-צ-ב שאני עוזבת את הבית (ליותר מיומיים). אני לא עד כדי כך מופרעת שאני לא יכולה לצאת מהבית בלי איפור בתיק, אבל לנסיעות יש כמה מוצרים שאני פשוט יודעת שאני יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

שמן מרוקאי: אומנם אני לא מתה על הסירום הזה כשאני עושה עיצובים ותסרוקות כי אני מוצאת שהוא פוגע בעמידות בייביליס ויכול לגרום לשורשים להראות שומניים, אבל כשאני בחופשה ואני יודעת שאני ארצה לחפוף וישר לצאת בלי פן המוצר הזה מציל אותי. אני שמה אותו על שיער לח וכשאני נותנת לשיער להתייבש טבעי הוא נהיה חלק עם ברק מהמם. וכל זה עוד לפני שהתייחסתי לריח המדהים שלו!


SAMSUNG CAMERA PICTURESפודרה מייקאפ: לאיפור מהיר וקליל או לטאצ' אפ כשעוברים מיום לערב, הסטודיו פיקס של מאק הזה מציל אותו שוב ושוב! טיפ: הניחו אותו עם האצבע ישר על פצעון ואקסרה כיסוי!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

מייק אפ מאט ועמיד: כשאני בחופש אני יודעת שאני צריכה לקחת איתי מייקאפ אחד שעליו אוכל לסמוך שיהיה עמיד לכל היום ולא יעשה בעיות. בשבילי זה או הדאבל וואר של אסתי לאודר (אבל הוא נותן קצת יותר מידי כיסוי לטעמי ליום-יום) או האווטלאסט של קאבר גירל. עוד פלוס שיש למייקאפ הזה זה שיש לו הגנה מהשמש SPF 20 כבר בפנים!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

טרבולו: אין מצב שאני אקח איתי בושם שלם אז הטרבולו הוא פתרון מושלם לקחת בושם שיספיק לשבוע חופש. פשוט ממלאים אותו עם איזה בושם שבא לכן ויש לי טיפ קטן אבל אל תספרו שאני אמרתי לכן לעשות את זה: בא לכן לנסות בושם מסויים? תמלאו את הטרבולו שלכן בדיוטי פרי לפני עליה למטוס!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

עפרון לגבות: אני לא זזה בלי העפרון המדהים הזה של אנסטסיה. מצד אחד יש עפרון דק, עמיד וטבעי ומצד שני יש גם את המברשת גבות. פשוט מוצר שלעולם לא יאכזב אותי.

יש מוצר שאתן לא יכולות לחיות בלעדיו בנסיעות?