בלוג טיפים לאישה שעוברת טיפולי כימותרפיה

טיפים לאישה שעוברת טיפולי כימותרפיה

היי גיייייז!

כמו שאת כבר בטח יודעות, חודש אוקטובר הוא החודש להעלת המודעות לסרטן השד ואני אימצתי את הנושא החשוב הזה הערוץ ובאינסטגרם שלי.

למי שלא יודעת, אבא שלי נלחם בסרטן במשך 8 שנים ויצא לי ללכת איתו המון לבתי חולים, בדיקות וטיפולים ולכן אני ראיתי מקרוב את תופעות הלוואי של הטיפולים.

אני יודעת שיש צופות שלי שעוברות טיפולים/עתידיות לעבור טיפולי כימותרפיה ולמרות שאולי לרובינו זה יראה שולי, אני יודעת שההשפעה החיצונית של כימו יכולה "לכאוב" כמו הכאב הפיזי והמנטלי.

אני לגמרי מאמינה שאיך שאנחנו נראים מבחוץ יכול להשפיע על ההרגשה הפנימית שלנו ולכן החלטתי לכתוב את הפוסט הזה ממקום של רגישות והבנה.

**אם מעניין אותך מי הילדה בתמונה, חפשי TALIA JOY ביוטיוב ותגלי סיפור של ילדה יהודיה אמיצה מפלורידה שלא נתנה למחלה לעצור אותה. היה לי את הזכות להכיר את הילדה המדהימה הזאת.**

אז הנה כמה טיפים פשוטים ,שאני מקווה, יגרמו לך להרגיש ולהראות יותר טוב במהלך התקופה של הטיפולים.

1. הכנה מראש – בנוסף לעוד הרבה דברים שכנראה תכיני מראש, אם את מתכוונת להתאפר במהלך הטיפולים אני ממליצה לא רק לקנות את המוצרים מראש אלא גם להתחיל להשתמש ולהתרגל אליהם. תכירי את הצבעים ומרקמים, איך את אוהבת להחזיק את המברשת ולכמה זמן המוצרים עמידים.

2. לחות – אחד תופעות הלוואי של כימותרפיה זה יובש ולכן מעבר ללשתות הרבה, תרצי למרוח הרבה לחות על הפנים (כמובן עם הגנה מהשמש ביום) וקרם עיניים על מנת לגרום למייק-אפ/קונסילר להספג בצורה יותר טבעית לעור ושלא ידבקו לאזורים יבשים. הרבה פעמים העור גם סופר רגיש אז תחפשי קרמים לעור רגיש ללא אלכוהול, בישום, חומצות חזקות וכו'.

3. קולסילר – עוד תופעה נפוצה של טיפולי כימותרפיה זה פיצעונים ואדמומיות יתר בפנים. לא תמיד מומלץ להוסיף עוד שכבה של קונסליר מעל המייק-אפ כדי לחסות את האדמומיות מכיוון שהעור רגיש. אם יש לך אירוע חשוב ואת רוצה להסתיר אותם לשמך כמה שעות בלבד, תמצאי קונסליר עם כיסוי מלא (אני אוהבת את ה- STUDIO FINISH CONCEALER של מאק) ואם מברשת קטנטנה הניחי את הקונסליר בטפיחות רק על הפצעונים עצמם.

4. לחיים – ברונזר או סומק עם מעט שימר יכול להיות החבר הכי טוב שלך במהלך הטיפולים. עם יד קלילה מאד הניחי את הסומק או ברונר על תפוחי הלחיים כדי להחזיר את הגוון "הבריא" והברק הקורן לעור.

5. ריסים – כדי להדביק ריסים מלאכותיים, צריך לפחות ש-60% מהריסים שלך יהיו שם כדי לתמוך בריסים המלאכותיים. אם יש לך פשוט חוסרים בין הריסים, ניתן להדביק ריסים בודדום רק למלא את האזורים איפה שחסר. גם אם יש לך את רוב הריסים שלך עדיין, עדיף להמנע מרצועות של ריסים מלאים כי בהסרתם את עלולה לתלוש את הריסים הטבעיים שלך.

6. עיניים – אני ממליצה על אייליינר שחור או חום דק ועדין. זה נותן תחושה של קו ריסים יותר מלא. לחצי כאן לראות הדרכת אייליינר שלי. אם את מתקשה באייליינר ג'ל או נוזלי, תנסי צללית במקום (הרבה יותר סלחני למתחילות).

7. גבות – אם הגבות דלילות, אני ממליצה למלא אותם עם צללית בגוון שתמאימה בדיוק לגוון של הגבות שלך. לרוב הגבות לא נושרות לגמרי, אלא יש "חורים" בגבות. כדי למלא את האזורים האלו, אני ממליצה עפרון עמיד ודק. אם קוים קטנים ודקים מלאי את האזורים ועברי על כל הגבה עם צללית או סרקי עם מברשת גבות כדי לטשטש את מה שציירת. זה יתן מראה הרבה יותר טבעי. למי שאין גבות, לחרבת האיפור של המאפר יוסי ביטון בשם BCOSMIC יש שבלונות מעולות שיכולות לעזור לך לקבל את הצורה הרצוייה.

מקווה שהטיפים עזרו, בתקווה שלא תצטרכי להשתמש בהם להרבה…

מאחלת המון בריאות ואופטימיות.

אני אוהבת אותך.

xoxox

awb