בלוג פלטת SHAPEMATTERS של סמאשבוקס!

פלטת SHAPEMATTERS של סמאשבוקס!

היי גייז ! 

טוב מלא זמן לא הייתי פה. ידוע. באסה. אבל רציתי רגע לשים דגש על יצירת סרטונים גם לערוץ שלי GIRLABROAD שהוא הערוץ יוטיוב שלי באנגלית. בנוסף, אספר לכן שאני עובדת על שדרוג לאתר כולל החנות. 

אז הפלטה הזאת כבר אצלי כל כך הרבה זמן ומלא זמן היא יושבת על השידה שלי כתזכורת לעצמי שאני חייבת כבר לעשות את הפוסט הזה. אז הנה, היום זה היום!

כמובן אני מדברת על ה-shapematters שהושק לפני כחצי שנה בארץ (בכחצי שנה עיכוב אחרי ארה״ב). במקרה ולא יצא לכם לשמוע, מדובר על פלטה שסמאשבוקס הוציאו שמשלבת תשע צלליות, שניי גוונים להצללות, שניי גוונים להארות, שתיי צלליות לגבות ושעווה לקיבוע הגבות.

IMG_2694

במבט ראשון זה נראה בדיוק מה שכל אחת צריכה, הפלטה משלבת מגוון מוצרים שימושים שמגיעים מרוכזים ביחד ובנוסף מקבלים מראה ענקית בפנים. 

את שלושת המוצרים לגבות בהחלט אהבתי, בפלטה מגיעות שתיי צלליות לגבות, אחת בגוון חום בהיר מעט שטני, והשנייה בחום מעט כהה יותר, הפורמולה נעימה, ממלא את הגבות באופן אחיד שמשתלב עם הצבע הטבעי של השיערות, השעווה לקיבוע מעט עבה וכן משאירה שכבה קלה בהנחה הראשונה אבל מדי כשמטשטשים, אין בעיה לשמור על הצורה שעשינו לאורך היום.

החלק האהוב עליי בפלטה הוא המרכז שמשלב את גווני ההצללות והארות !

אותה איכות של הפלטה הקטנה של סמאשבוקס להצצלות והארות שאני מאוד אוהבת, מגיעה גם כאן בגוון מעט אפרפר להצללה טבעית וחיטוב רך של עצמות הלחיים, וגוון מעט חם יותר לחימום הפנים וחיטוב קצת יותר חזק. גם השימרים הצליחו להרשים, שניי גווני שימר, אחד עם יותר ניצוץ והברקה בגוון בהיר, ואילו השני יותר מעודן וכמעט בלי הברקה חזקה שמתאים להארות. 

החלק האחרון לפלטה הוא תשע הצלליות, אהבתי את בחירת הגוונים ושהן שימושיים ולבשים, ליום יום ועדיין נתנו לנו מעט צבע ללוקים דרמטים יותר, אבל זה בהחלט לא מושלם. הפורמולה מרגישה אבקתית מדי מה שגורם לצלליות ללכלך ולהתפזר, הן מנשירות למרות שהפיגמנט לא חזק מספיק ובנוסף קשות לטשטוש. 

IMG_2697

כמו שניתן לראות בתמונות, צללית אחת נשברה (אין לי מושג איך כי לא נפלה אפילו!ו) וחבל כי זאת הייתה הצללית נכי מוצלחת מכולן. הסוואצ׳ים לא מרשימים במיוחד והגוון השחור הינו ״בסדר פלוס״ ולא יותר. מה שמצער לקבל ממתוג איפור מקצועי שכן קיימות אצלו פלטות צלליות הרבה יותר טובות. 

הדבר האחרון שלא אהבתי הוא האריזה, שכלל לא מתאימה לנסיעות, למרות שהשילוב בפנים נוח ומבטל צורך במוצרים אחרים, האריזה גדולה מדי וכבדה מדי כדי לנסוע בקלות.

לצערי הרב*, כי כל כל התרגשתי לקבל אותה וכל כך רציתי להתאהב בה אני לא ממליצה על הפלטה הזאת בגלל איכות הצלליות.

*(מנגבת דמעה קטנה)