סיכום 2015!

מאיפה להתחיל!?! ֿֿ

סיכום 2015 ומכתב תודה של אשלי וקסמן בקשי.

collage-2015-12-31

 

2015 הייתה שנה מלאה ומשמעותית עבורי!

השנה ליה הכפה מלהיות תינוקת לממש ילדה שמדברת, משחקת ומחזירה אהבה. החיבור בינינו התחזק מיום ליום והאהבה שלי אליה ממשיכה לשבור שיאים. כמובן שגם נכנסתי להריון בפעם השנייה ועם זאת, אנחנו עוברים מלהיות הורים לילדה (וכלב) למשפחה של ממש.

ביוטיוב המשכתי ללמוד ולצמוח והקהילה שלנו הגיעה ל-130,000 מנויים בשני הערוצים! עשיתי פרוייקטים מגניבים ביותר, היו מפגשים וסדנאות וכמובן שהשקתי את ליין המברשות שלי שעבדתי עליו כל כך הרבה זמן.

אבל כמובן שהיו גם רגעים קשים השנה שהיום אני שמחה להסתכל עליהם בדיעבד ולהגיד שלמדתי מהם ושהם חיזקו אותי עוד יותר. אחד המשברים הקשים שעברתי השנה הייתה דווקא בזמן השקת המברשות. הרשת הוצף עם תגובות פוגעות ולא על המברשות עצמן, אלא עלי ברמה האישית. קראו לי צבועה, חמדנית ובערך כל קללה אפשרית וכן, לקחתי את זה קשה. כמעט פרשתי. הרגשתי מאד לבד. כל מי שדיברתי איתו על זה אמר לי את אותו הדבר ״תמיד יהיה לאנשים מה להגיד.. ״ וזה לא גרם לי להרגיש טוב יותר. דווקא מה שהכי הרים אותי זה אתם. החלטתי לשתף אתכם ברגעים הקשים וקיבלתי ממכם אהבה ותמיכה אמיתית. הרגשתי שאתם מבינים אותי באמת ולא רק אומרים לי דברים מחזקים ללא מחשבה. השקעתם במה שכתבתם לי וחיזקתם אותי באמת.

השנה הבנתי באמת שמה שיש לנו (הקהילה שלנו) הוא חזק כל כך ולא משהו זמני של 2015 בלבד. הבנתי שאני באמת מצליחה להשפיע לטובה עליכם, ושאתם מצליחים להשפיע עלי בחזרה.

שיניתי קצת כיוון בערוץ מרק נושאי איפור וטיפוח לנושאים מגוונים אחרים (לדוגמא: למה עשיתי עליה, סרטוני אופנה, שיחות על המצב הבטחוני וכו׳.) ואני חושבת שכולנו אהבנו את המקום שבנינו יחד שבו כל אחת יכולה להתחבר ולהיות מחוברת אחת לשנייה. השתדלתי להטמיע ערכים שחשובים לי כמו קבלת האחר, סובלנות וכבוד.

אבני דרך שהיו לאורך השנה (טקס נבחרי ערוץ הילדים, השתתפות בתערוכת צילום של לאישה, הזמנות לתוכניות טלויזיה, וכו) גרמו לי להבין שיש כאן משהו גדול שרק מי שחלק באמת מבין. השתתפתי בכנסים בעולם העסקי, אלפי אנשים באו לראות אותי ברחבי הארץ והתחלתי לקבל פניות מחברות ענקיות בין-לאומיות.

אני אסירת תודה לכם על כל ההזדמנויות שנוצרו בגלל התמיכה שלכן, על זה שאתן ממשיכות לספר לכולם עלי, והכי חשוב על זה שאתן שם בשבילי גם ברגעים הקשים.

אז תודה רבה לכולכם מעומק ליבי שנתתם לי את זמנכם היקר ב-2015, המתנה הכי גדולה שיכלתם לתת לי. השעות של צפיה וקריאה שלכם הפכו למשמעות חיי. מבטיחה להפציץ ב-2016 עם תוכן יותר טוב ויותר מגוון (רמז: תחום הנשים/הורות של הפרק 🙂 ולהמשיך לנסות להחזיר לכם אחוז קטן מהאהבה שאתם נותנים לי.

שנה אזרחית טובה, בריאה ומוצלחת לכל הבקשיות!

Love you guys to the moon and back