בלוג מוצרי הטיפוח שלי כרגע (PCA SKIN)

מוצרי הטיפוח שלי כרגע (PCA SKIN)

היי גיייייז!

שגרת הטיפוח שלי משתנה המון! הסיבה לכך זה שילוב של שינויים רבים במצב העור שלי, אובססיה למוצרי טופוח וכמובן ששולחים לי המון להתנסות. אני לרוב ממליצה על שגרת טיפוח דיי פשוטה לרוב הנערות שאני מכירה, אבל לנשים בגילי זה כבר יכול להיות מסובך יותר. מצד אחד עדיין סובלות מפצעונים (כמוני), שינויים הורמונאלים (הריונות וכו'), תיקון של שנים של טיפוח לא נכון וכמובן כבר דואגות על הקמטוטים החדשים שכבר הופכים לישנים. 

באופן כללי, אני לרוב ממליצה על מוצרים של חברות טיפוח של "הקוסמטיקאיות" כמו PCA SKIN. המוצרים דורשים השקעה כספית, משמעת ובדרך כלל גם מגיעים עם מגבלויות ותופעות מסויימות בגלל החומרים הפעילים כמו קילוף ואיסור לחשימה לשמש – אבל זה תמיד אסור כמובן 🙂

חשוב להשתמש במוצרים מסוג זה רק עם ייעוץ נכון ע"י קוסמטיקאית או משהוא שמבין (הרבה פעמים זה גם לא רופא) כי שימוש לא נכון יכול בקלות לגרום נזק לעור (ולכיס).

שואלים אותי הרבה על המוצרי טיפוח שאני משתמשת בהם ואני תמיד מרגישה לא בנוח לספר עליהם מהחשש שנשים עם סוג עור/מצב עור שונה ממני ישתמשו בהם על סמך "ההמלצה" שלי. אז מאד חשוב לי להבהיר:

המוצרים האלו מותאמים לצרכים של העור שלי! אני אנסה להסביר כמה שיותר טוב למה כל מוצר מיועד על מנת שתוכלו להבין אם משהו יכול להתאים לכן, אבל בכל זאת אני ממליצה להתייעץ לפני לרוכשים וכמובן השימוש חייב להיות על פי ההוראות של היצרן.

1. Blemish Control Bar

המוצר הזה הוא לניקוי פנים, אבל הוא שונה מאד הסבוני פנים מסורתיים. זה מגיע עם ספוג שמרטיבים, מקציפים את החומר ומורחים על הפנים כדי לנקות אותם ואז מומלץ להשאיר את החומר על העור במשך 2 דקות לפני ששוטפים. זה מאפשר לחומרים הפעילים לעשות את הפעולה הרצויה שהיא ניקוי וטיהור לעור שמנוני ונוטה לפצעונים. החומרים הפעילים הם:

  • 2% חומצה סליצילית – סוג של חומצה שחודרת עמוק לנקבוביות ומעודדת פיליג ולכן עוזרת עם פצעונים
  • שמני אקליפטוס ורוש – ניקוי וחיטוי
  • ויטמין E – נוגד חימצון
  • לציטין – מרכך את העור ועוזר לגמישות העור

IMG_9979 2. Clearskin

קרם לחות עם Niacinamide 4% אשר מרגיע עור שמנוני הנוטה לפצעונים. הקרם מכיל נוגדי חימצון, אומגה 6, קמומיל, תמציות למון-גראס ומלפפון וגם מרכיב הלפא רטינול המגיע מויטמין A. פחות אהבתי שהקרם מגיע באריזה שנפתחת ככה, אבל בכל זאת מקווה לראות שינוי. בגלל שיש את הרטינול עוד יותר חשוב להשתמש בהגנה גבוהה מהשמש ולכן גם המוצר הבא.

IMG_9978

 3. Weightless Protection Broad Spectrum SPF 45

מסנן קרינה קליל ונספג במהירות. ללא ריח בכלל! מה שאני הכי אוהבת במוצר הזה זה שהוא מתאים לעור שמן כי הוא נספג מהר ולא מרגישים אותו על הפנים (לכן השם) והוא לא פוגע בעמידות של המייקאפ כמו הרבה מסנני קרינה. ההגנה מגיעה מה-Zinc Oxide (אני אישית מעדיפה Titanium Dioxide) כי הזינק עלול לעודד פצעונים אבל המרקם הנפלא של הקרם שווה את זה במיוחד כי בלילה אני משתמשת במוצרים שגורמים לקילוף וכך אני מצליחה לשלול או להפחית את הסיכוי לפצעונים. לקרם יש גם קפאין מרכיב מעולה שגם נוגד חימצון!

 

IMG_99814. Intensive Clarity Treatment

סירום טיפולי המכיל 0.5% רטינול טבעי. למי שלא מכירה, רטינול זה סוג של מרכיב הקסם שכובש את עולם הטיפוח מכיוון שהוא גורם לקילוף שמעודד התחדשות של העור ולכן עוזר עם פצעונים, פיגמנטציה, צלקות וסימני הזדקנות.

רטינול יכול לעשות נזק אם אופן השימוש לא נכון ,אם העור מגורה, אם נחשפים לשמש וכמובן שאסור בהחלט לשימוש לנשים שבהריון. 

 

IMG_9980

 

5. EyeXcellence

קרם עיניים המכיל פפטידים, שוש ותמציות טבעיות פעילות על מנת לשפר את המראה של קמטוטים, כהויות ונפיחויות באזור העיניים. לאחר חודשים של שימוש בקרם הזה, אני לא רואה שום הבדל עם כהויות או נפיחויות (אני גם לא מאמינה שקרם יכול לעזור בזה) אבל אני גם מרגישה שהאזור מקבל לחות מספקת וכן יש שיפור במראה של קימטוטים. מה שאני מאד אוהבת בקרם זה שהוא לא מפריע לקונסילר שאני שמה מעליו ביום. אני שמה אותו יום ולילה.

IMG_9977

אשמח לשמוע באיזה מוצרי טיפוח אתן משתמשות ובמה אתן ממליצות.

**ניתן להשיג את PCA SKIN אצל קוסמטיקאיות או חנויות מקצועיות ברחבי הארץ. אני קונה את שלי בחנות קיסו דיזינגוף 306 תל אביב. 03-5321541**

הפוסט אינו ממומן.